poniedziałek, 2 listopada 2009

ItoPS Teacher (Infinitive to Past Simple Teacher)

pobierz z serwisu megaupload.com

ItoPS Teacher (Infinitive to Past Simple Teacher) - prosty program oparty na flashu, do nauki czasowników nieregularnych z języka angielskiego, forma Past Simple. Działa na następującej zasadzie: podany jest czasownik w formie podstawowej, a użytkownik ma za zadanie dopisać do tego pierwszą formę czasu przeszłego (Past Simple). Wykorzystałam w nim tylko i wyłącznie czasowniki z tej tabeli (z myślą o kartkówce). Dodałam też pewien BONUS w formie głosowej: "excellent!", gdy odpowiedź jest poprawna i "sorry", gdy jest błędna. Poniżej możecie zobaczyć screeny:



Flash najlepiej działa w przeglądarce IE (tylko w niej udało mi się go przetestować).
Stworzenie go zajęło mi 4h. Nie wiem jak Wam, ale mi dzięki temu łatwiej się nauczyć. Powodzenia ;)
- J.D. Hertyna

PS: Plik na serwerze znajduje się w archiwum .rar, tzn. że trzeba go najpierw rozpakować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz